24 December 2007

GOD JUL


Nå tennes tusen julelys, det stråler rundt vår jord
og himlens stjerner blinker ned til liten og til stor.

Og over by og land i kveld går julens glade bud
om han som fødtes i en stall, vår Frelser og vår Gud.

Du stjerne over Betlehem, send dine stråler ned,
og minn oss om at julens bud er kjærlighet og fred.

Til hvert et fattig hjerte send et lysstreif ifra sky
så finner det den rette vei, og det blir jul på ny.

GOD JUL alle mine kjære blogglesere, å tusen takk for gavane som eg har fått. Satte kjempestor pris på di! Kos dåkke masse vidare i julå folkens. Snax!

5 comments:

Anonymous said...

GOD JUL!! Fortsatt 1 dag igjen av julen før romjulå sette inn... Hb du blir me ikveld:)

Ingrid said...

Hei Silje! Hørre me ska tebringa nyttår ilag!! Så bra! Glede meg masse masse. Dagane går jo så fort, så d e kjekt å treffast når eg fyste e heima. -husk å ta m någen fyrstikke=) goknib

Unknown said...

Hei litlå!;)håpe du har hatt ei fine jul! det har ihvertfall eg,men det e godt å ver heima i kulden igjen! takk for det gamla og godt nyttår,feir me måde så snakkes me i 2008!:)

Lille blå said...

Velkommen jem Roger! Takk for d gamla å godt nytt år t dg åg! Ikkje jørr någe så eg ikkje ville jort :-) Snax neste år!

James said...

Hi, I'm in America. Na tennens tusen julelys is one of my favourite Christmas songs. Is there an English translation -- not just words but the exact translation -- available?