07 April 2008

Siste nytt

Ting tar tid e d et uttrykk som hette, men nå har d altså skjedd... Familien på Bogafjell har blitt t 3.. D vil altså sei at Kine endelig har flytta inn... På lørdag kjørte eg flyttebil, så nå har hu fått seg både seng, kommode, sykkel å alt d andra hu trenge for å bo her på toppen. Velkommen ska du ver Kine. Blir kjekt å bo isamen med dg!


Egentlig så e me 5 i dette huset t tider, viss me ska rekna med di firbeinte vennane våre. Tarzan bor jo her fast, men så komme Kine t å ha hunden sin Oskar på besøg innimellom. Disse to skapningane har begge 4 bein, e langhåra å e ganske små. Men d betyr ikkje at di e bestevenner alligavell. Tarzan som ellers e ganske vilter blir ganske rolig når Oskar e t stede, mens Oskar blir rastlause å begynne å bjeffa.. så me tåre ikkje å sleppa di laus i samma rommet ennå.. D tror eg kan gå på helså laus.. D som mangle nå e at Valborg får seg ein papegøye elle någe.. Då har alle mann et kjeledyr kver... Om d ikkje e dyrehage ifra før her så hadde d jaffal blitt d då.. hehe..
Sånn udenom dette så har eg fått æren av å ver forlover t Silje når hu t neste sommar ska t alters for å bli kåna.. D blir spennande. Satte stor pris på å bli spørt om d...

Ellers e der egentlig ikkje så vedigt mye nytt å spennande å fortella. Livet går egentlig sin vanlige gang... Eg får heller oppdatera marr seinare, når der e litt marr å fortella.. Me snax folkens!

8 comments:

Silje Kristensen said...

Eg hadde nesten begynnt å tro at det bare va ein spøk at Kine sko flytta inn eg, men forstår det jo og når du ser ka galninger hu ska dela hus med!Hehe... Neida, det va på høge tid! Den nye motorveien t bondelandet har jo vært ferige i ein evighet!...

Takk igjen for at du vil ver forloveren min. Ska bli kjekt å flytta hjem så me kan henga litt oftere! Og Supertakk for at du gidde å henta meg! Kanskje du rett og slett bare ska stifta ett flyttefirma siden dine venner e veldig glad i å bruka deg som det?!

Lille blå said...

Eg forstår egentlig ikkje at Kine tårte å flytta inn eg heller.. hehe... Me får se kem som holle ud lengst :-)

Fra nå av blir d virgo gartner- og flytteservice :-)

Kossen går d i Bergen? Ka dato begynne du å jobba på sykehuset her i stavanger? Eg tror kanskje Valborg akkorat e ferdige på barneavdelingen når du begynne å jobba der..

Aina og Steinar said...

hehe, ser for meg koss d blir på bogafjell nå, me 3 single jenter og dyr i fleng..neida:)
Og d å ver forlover e ein kjekke ting... Kos dåkke vidare! Eg komme hjem sista helgå i april, men tvile vel egentligt på at eg har tid t å treffa så mange... snakkes jaffal!

Lille blå said...

Sista helgå i april ska eg t Bergen for å henta jem Silje så då e eg ikkje jemma uansett.. Å i tillegg ska eg i barnadåp på søndagen.. E d då du ska på jobbintervju?

Anonymous said...

Då trenge eg jaffal ikkje ha dårlige samvittighed for at eg ikkje har tid t å treffe deg, hehe... Hvis d blir jobbintervju så blir d nok den helgå ja, så d blir spennande!

Silje Kristensen said...

Joda, Bergen suse og går som vanlig. Ska straks oppdatera blog'en =) Me mindre jobben her skape seg å seie eg ikkje får jobba i Stavanger før mai så ska eg egentlig begynna i Stavanger den 28.04. Ska få ein klarering på det t ugå, men d orden seg nok så eg kan begynna den 28 som planlagt!

Kor lenge ska valborg ha praksis då?

Lille blå said...

Eg vett ikkje datoen hu slutte der, men hu har 4 vege fra nå av... Dåkke overlappe kverandre enten akkorat elle akkorat ikkje..

Eg syns d e på tide med litt oppdateringa på siå di åg ja.. begynne å bli ei stonn siå :-)

Marita said...

ska sei d blir folt på bogafjell:)koselig d:)komme på besøk, i alle fall i sommar:) go go helg helg:)