12 October 2008

Helgekos i Sandnes!

Ja då va nok ei helg øve... Helgene går nesten litt for fort av å t.. Denne helgå va me faktisk i Stavanger. Nå har me vært vekke så mange helger på rad at d va på tide med litt sosialt her jemma ijenn. På fredag lada me opp t helgå med å se Fritt Vilt 2 på kino samen med någen kollegaer på jobb. Ganske bra film t norsk å ver syns eg... Kanskje litt av grunnen t at eg syns ann va bra va at eg faktisk ikkje sovna :-)

På lørdag va me i 50-års dag t Silje & Øyvind.. Tiå går virkelig fort når vennane mine plutselig e oppi 5o-årå (jaffal med litt matterekning - LES: 25 år + 25 år) :-) D va ein veldig kjekk kveld. Gratulera så masse med dagen ijenn begge to!

Idag har me hatt jentekvell her på bogafjell. Siden ingen av oss e någe særlig jemma så må me ha litt kvalitetstid isamen av å t. Å idag blei d komlemiddag å film.
I gode gamle dager så såg me kamilla og tyven på tv, å dette e ein film som me alle har gode minner t. Så ikvell mimra me litt tebage å såg både 1 og 2. Me blir visst aldri voksne, for me syns di filmane e liga koselige ennå. Mens me jentene koste oss i palasset vårt på Bogafjell, så klarte faktisk Lars Martin å motstå fristelsen t denne fantastiske komlemiddagen.. For ein så matglad person så e valget mellom ein fotballkamp å ein komlemiddag ganske hard, men han klarte t slutt å velga. Å valget blei nok (ikkje så veldig overraskande for di som kjenne Lars Martin å vett korr glad han e i komla) ein guttetur t stadion i Sandnes for å se kampen mellom Sandnes Ulf å Sandefjord. "Heia Sandefjord"!

Eg vil åg benytta sjansen t å gratulera Reidun Moskvil (morå t Lars Martin) med dagen idag! Hb du hadde ein fin dag samen med familie å venner!

Men nå e helgå slutt. Hb alle e utkvilt å klar for ei nye uga på jobb!

7 comments:

Silje Kristensen said...

mmm...den komlå såg herlige ut! Ka e d med gutter og mangel på komlelyst? Forstår d rett og slett ikkje...

Aina og Steinar said...

Den filmen vil eg òg se...Håbe han e liga bra så fritt vilt 1... Såg ud som ein koselige jentekveld d! Me må snart treffas, e altfor lenge si nå!(t helgå stikke eg t hurdal...)

Lille blå said...

Eg syns den va liga bra som 1... Vil dåkke ha besøg av Lars Martin å meg ein dag t ugå kanskje?? :-) (t helgå stikke eg t horten)

Aina og Steinar said...

Ja, kanskje i mårå kveld passe(tirsdag)?!

Aina og Steinar said...

eller meinte du neste uga?

Marita said...

såg veldig veldig koselig ut!
godt dokke tar dokke ti t litt avslapping heima og i helgene!

glede meg t å sjå deg igjen snart!

Aina og Steinar said...

Nå e d 1 mnd siden forrige oppdatering... På tide me nytt stoff=)=)Neida, eg ska ikkje masa på deg... Glede meg t joggeturen våras t helgå! Hb veret spelet på vårt lag...