23 January 2009

Reisefeber?!

Ja då har me snart komt t sista ugå i januar.. D har blitt lide oppdatering i år, men d har ikkje skjedd så mye nytt å spennande som e verdt å oppdatera... Aller siste nytt e at me har gått fra å ver 3 personer i huset på Bogafjell t å bli 2... Kine reiste nemlig t Niguragua idag.. elle.. egentlig reiste hu t Costa Rica, der hu ska feriera i to uger før hu reise vidare t Niguragua, der hu ska studera spansk i 3 måneder... Sjøl om me ikkje har vært så mye jemma samtidig her på toppen, så blei d litt stusseligt når hu reiste alligavell.. Viss du lese denne bloggen Kine, så vil me bare sei d at me savne dg her allerede.. hb du får ein fantastiske tur.. I tillegg t Kine så e åg Ingrid å Bergit på reise i den store verden. Di ska ver vekke i et halvt år... Så mye snakk d har vært om reising i d sista så e d ikkje rart at Valborg å eg åg blir frista t å reisa litt... Så derfor sitte me nå å vurdere ein tur t Thailand samen med guttaboys... Litt varme hadde ikkje vært dumt :-)

Men litt turer blir d nå her jemma åg av å t.. Tidlig i januar, mens snøen å isen fortsatt låg på bakken, jekk Lars Martin å eg ein tur opp t Månafossen.. D e ikkje lange turen opp, men fossen va vannvittig fin denne dagen.. litt sånn magisk med blått isvann i bunnen.. Nå vente me bare på litt sol sånn at me kan få testa skinå våre.. D blir bra!
Neste uga reise Lars Martin t Frankrike på kurs ijenn.. D e vel rundt to uger siden sist han va der, så då e d jo på tide å reisa ner ijenn... (elle ikkje...).. Jaja.. nå e d krik tid for meg..
GOD HELG folkens!

4 comments:

Anonymous said...

så kjekt me oppdatering:)månafossen såg digg ut:) i oslo e d skikkelig snøstorm. he vore på jobb eg, og d va ganske bale å komma seg fram, du konne godt komt å brøyta og salta framfor meg:)
go helg:)

Anonymous said...

hmm, eg syns dåkke kan holda dåkke hjemma eg:) hehe.
Skiå ska me få testa t helgå, hvis veret blir bra vel og merke:)
Og neste helg e d snakk om at me ska t Vågsli, lyst å verme der hvis d blir? Lyst å jogga på torsdag før syklubben?

Lille blå said...

Eg e veldig klar for å testa skinå t helgå.. ser lovande ud med veret foreløpigt.. E d helgå 6-8 februar dåkke tenke Vågsli? Kem ska der å ka skjer der? Me e invitert på hyttetur t Silje på Moi den helgå ser du.. Eg kan godt jogga før syklubben på torsdag ja.. korr ska me ver henne denne gongen?

Unknown said...

må snart få en oppdatering her eller så slutte eg å abonere på denne bloggen! betale jo i dyre dommer for ingenting! hehe,nei bare tulle eg!;)