04 September 2007

Di siste dagene i stikkordform!

- Tarzan sin store oppdagelse e for tiå vann og TV



- Lørdag 1. september va me på firmatur t Flor og Fjære... D va ein kjempefine plass, å ennå finare hadde d vært viss der hadde vært sommar å sol å ikkje regn, vind, regn, regn... Me kan jaffal skrøyda på oss å ha sitt plassen i ekta norsk ver.. :-) Men maden va go.. å kokken va ein skikkelige klovn...


- Idag, 4. september, blei lastebilsjåføren vår 40 år, å i den anledningen lagte Margunn å eg ei sjokoladekaga t ann, sjølsagt forma som ein lastebil. Den satte me ferdig pynta på Forus igår kvell, i et ferdig pynta lokale. Me pynta åg lastebilen hans med ballonger o.l. Me hadde d ganske festligt, men d blei litt hektisk for me måtte jo prøva å få med oss 71 grade nord åg som hadde sesongpremiere igår.. Men d blei nå jaffal vellykka. Sjokoladekage-oppskriftå di Marita va veldig go :-)

4 comments:

Silje Kristensen said...

Hehe. Kult! Du e velkommen t a laga kaga med så ye snob på når eg fylle året og. Gjerna før eg blir 40!

Anonymous said...

kule kaga altså! Har du gitt Tarzan ormakur nå eller? Har du hatt an ude någe marr?

Lille blå said...

Eg har gitt ann ormakur ja... Nå lar eg dørå stå på gløtt itte at eg komme jem fra jobb, så springe han ud å inn som han vil.. d ser ud som at han stort sett holle seg ront huse... men han slutte ikkje å bida, så eg vett ikkje heilt ka eg ska jørr med ann...

Anonymous said...

Kan ver han klør i tennene...Dess eldre han blir, dess mindre interesse får an av å bida, då tar han heller mus eller fugla...Hehe