16 November 2008

Nintendo Wii helg!

Nå begynne d å bli ei stonn siden sist innlegg.. Men nå har Aina klagt sånn på meg at presset tok overhånd :-) D har skjedd litt forskjelligt siden sist oppdatering, blant aent så har Valborg fonne seg ein mann. Han hette Christian å e kjempekoselig...
Christian leie ein kjellerleilighet på Trones, å den har han innreda med hjemmekinoanlegg, prosjektor, stola som riste å alt som hørre med. Før fredag hadde eg bare hørt skrøyd om dette fra Valborg, men på fredag fekk eg altså komma på omvisning. I tillegg t hjemmekinoanlegg har han åg ein egen stol t å kjøra bilspel med, med både ratt, pedala å mye aent du behøve for å kjøra ein bil.. Me prøvde å spela need for speed med den å d va knallkult.. Føltes nesten som å sitta i min egen lille bil, med unntak av at d jekk litt fortare åsså kræsja eg litt marr :-) Farligt viss me blir påvirka av sånne spel :-) Eg hadde åg tatt med meg nintendo wiien denne kvellen.. Christian å Valborg hadde aldri prøvd wii før, så i løpet av kvellen fekk di svetta litt :-) Åsså va d ekstra kult å spela d på så store skjerm... T bursdagen min fekk eg wii fit, som e ei plada du står på og jørr forskjellige øvelser som f.eks. slalomkjøring, rokking, hopp, step, styrketrening, heading ++ Ganske tøft!

På lørdag va d på ann ijenn med wii speling. Då va d Aina å Steinar sin tur t å testa ud dette her. Denne gongen blei d speling på tven på Bogafjell.. Litt nertur itte å ha spelt på Christian sin store skjerm, men d funka alligavell.. Ein ting e jaffal sikkert... D ser temmelig domt ud når du spele wii.. Me spele med stor innlevelse å stil kan du sei :-) Her ser du Aina å Steinar i full gang med yoga øvelser på den nye wii fit pladå..

Ha ei fine uga folkens!

3 comments:

Silje Kristensen said...

Må jo inn å sjekka blog'en daglig, men jammen blei eg overraska når d faktisk va ett nytt innlegg. Ikkje verst! Wii Fit e jo skamkult så du må bare å gi beskjed viss du kjede deg ein kveld ;o)

Anonymous said...

løye løye... =D E du klar for Wii action t helgå igjen eller? Lyst på ein joggetur eller to og?

Lille blå said...

Silje: Har du gitt opp bloggen din du elle? :-) Du må bli med på ein wii kvell ein gong ja... D e festligt! Mange planer neste uga?

Aina: Eg ska sitta barnavakt på lørdagskvellen så då blir d jaffal lide wii action.. Søndagen vett eg ikkje ka som skjer ennå... Men joggetur kan eg bli med på, så lenge d e før 5 viss d blir på lørdagen :-)