05 July 2009

Sommerglimt 2009

Middag og omvisning på Flo og Fjære samen med Total (jobben t Lars Martin). Flo og Fjære ligge på Sør-Hidle, ca. 20 min med båt fra Skagenkaien i Stavanger:
VM i sandvolleyball i Stavanger:
Bryllup t Silje og Øyvind igår, 04.07.09, der eg va forlover:
GRATULERA så masse som mann å kåna Øyvind og Silje :-) Dåkke va kjempesøde igår begge to, å bryllupet va knallkjekt. Lykke t vidare framøve :-)
For någen uger siden puzzla Lars Martin å eg denne globusen, å itte å ha studert den litt så har me fonne ud at me vil ta den korte varianten av ferien i år, og reisa t New Zealand og Fiji :-) På grunn av alle bryllupå som støtt og stadig dukke opp, så reise me ikkje før i september, itte at d sista bryllupet e unnagjort :-) Så fram t d blir d jobbing :-)

God sommar vidare alle samen!

3 comments:

Aina said...

så fint brudepar! Og dåkke va kjempefine dåkke og! Søde kjole=)

Marita said...

Kul ferie! Knall fine dokke va i bryllupe t silje! Kjekt me oppdatering:) Må bare fortsetta sånn:) stor klem frå oslo:)

Silje Kristensen said...

Takk for det Silje og Aina! Va ein kjempekjekke dag og eg seie d igjen. Du va ein fantastisk forlover!!! såg ikkje ut som om me følgte heilt med på bildet då, men d dukke kanskje opp någen bedre ittekvert. Hehe =)

Heldigen dåkkår som ska på så kjekke ferie! Eg og vil! =)