01 August 2010

30-års feiring for Lars Martin

18. juli blei Lars Martin 30 år, å for han va d ikkje bursdag uten at d blei feira i mange dager, å selvfølgelig med masse god mat :-) Dette endte opp i ein bursdagsfest med gode venner i Sandnes, et "mini" selskap samen med mamma å pappa, et overraskelsesselskap med venner i Nykirke å selvfølgelig ein feiring med familien Moskvil i Nykirke. Tror nesten me har feira for mange år framøve nå :-) Hb du blei fornøyd Lars Martin :-) Eg syns jaffal d va veldig kjekt å få samla så mange kjekke folk... Her e litt bilder fra feiringane:

Denne helgå e d gladmat i Stavanger. Eg va innom ein tur på fredagen, men eg syns igrunnen heile festivalen e litt oppskrytt. Maten e ganske dyr å du går konstant i kø. Men eg blei mett av å gå der, så då e eg fornøyd :-) Gladmatfestivalen e den kjekkaste festivalen som Vigdis vett om, så me måtte jo gå der for å støtta henna litt :-) Eg endte opp med å kjøba disse 2 sjiraffane på festivalen, så der e ikkje bare mat i bodene :-)

Eg vil åg gratulera Valborg & Christian så masse med forlovelsen :-) Di har d tydeligvis veldig kjekt på ferien sin i USA :-) Veldig koselig nyhet... Glede meg t dåkke komme jem fra ferien!
25. juli va Vigdis å Gustav å Lars Martin å eg på tur t Mån. Me hadde ein veldig fin tur der me fekk testa primusen som Lars Martin fekk t bursdagen sin. Turens rett va pannekaker med syltetøy :-)
7. august gifte min kjære bror Bjørn seg med Marianne ifra Birkeland. Gratulera så masse t dåkke begge to. Glede meg t bryllup...
Samma helgå starte eg ferien min. D vil sei at me starte ferien med å kjøra t Birkeland i bryllup, åsså reise me rett på fjelltur samen med Aina & Steinar ittepå. Målet i år e å bestiga Galdhøpiggen, Glittertind å Beseggen. Resten tar me på sikt. Hb veret e på vår sia :-)
Igår kjøpte eg meg digitalt speilreflekskamera, så nå e eg klar t å knipsa någen fantastiske naturbilder :-) (må bare lera meg kossen kameraet funke fyst :-) )

GOD SOMMAR vidare!

2 comments:

Inna Legostaeva said...

how much cost the canon 550d in Norway?
I was going to Norway this summer as travelers and also interested in the approximate price of the camera..

Unknown said...

another great read.