11 February 2007

Eg leve ennå :-)

Nå e d jammen lenge siden eg har oppdatert bloggen min! D e nok antageligt fordi der ikkje har skjedd så allverdens mye spennande i d sista som d e verdt å fortella dåkke. Men der e någen andre som e så flinke t å oppdatera bloggen sin, så nå følte eg et lide press på meg.. hehe.. Ska prøva å bli litt flinkare! Her i Sandnes by e der fortsatt kaldt, å der ligge fortsatt litt snø på bakken. D betyr at d e ganske rolige daga på jobb, for alt e bonnfråse... Men d e jo bare herligt! Eg har fått ansvaret for å holda styr på alt som har med HMS å jørr på jobb, så når der e lide å jørr ude, så har eg nok å jørr inne på PC'en å kontoret.. ganske greit! Sist uga så lerte eg å skifta olje og oljefilter på bilen min i stedet (någe som vel å merka har resultert i at bilen min lekke enn del olje, någe eg må få jort någe med, ellers blir der antageligt enn del irriterte kunder ront forbi..).

På fredag va eg med Møyfrid, eks-naboen min, å spelte snørugby. D va faktisk ganske festligt, men d va litt vanskeligt å se ballen av å t for der va litt mørkt. Åsså va d litt vanskeligt å fanga ballen t tider, for den blei så glatte, særligt med votta på... Men d va ein god erstatning for KRIK (bare for å ha sagt d så svikta eg ikkje KRIK altså.. d va heller KRIK som svikta oss). Ellers har eg åg begynt å spela innebandy kver mandag rett itte jobb. D e ein fra KRIK som e lerar å som har tilgang t ein gymsal på Gausel kver mandags ittemiddag... Så t alle dåkke som lese dette åg som e i området her: Heng dåkke på! Me e bare 5 stk foreløpigt, så d hadde vært kjekt med litt flerre folk!

Tror dette får holda for denne gong. Ha ei fine uga!

4 comments:

Anonymous said...

Eg e me på innebandy eg, når eg komme hjem!! Eg ska jo så og sei jobba på gausel, så då e d kort vei itte jobb... Og eg glede meg t å verme på KRIK i stavanger igjen, sjøl om KRIK-Oslo e veldig kjekt d åg=) Trur me har litt marr snø her enn jma, hehe..Men eg har t gjengjeld ikkje ski her.. Hb du får orden på bilen din=)Om 2 uger e eg jma, weeeeej...

Marita said...

Kjekt å lesa noge nytt på bloggå di:) Kult me treningå di då! Du får ti t så masse! Beundre dg for d altså! Nå har d komt øve ein meter snø her! Konge..har snødd i ett i minst to dage nå:) I like it:) Nå e d leggeti for små jente! Natta!

Unknown said...

Hei litlå! Kule blog!! mangen fine bilder,spesielt det i lekestativet! :)Ja,ja me snakkes på jobb imårå!

Lille blå said...

Hei småen! Så flinke du har vært t å skriva kommentar t meg.. Du begynne jammen meg å bli datanerd ittekvert :-)