21 January 2007

Det snør, det snør.....



Tro det eller ei, men d snør faktisk i Stavanger ikvell... Årets, å vinterens fyste skikkelige snøfall.... Ude e d nå et par cm med snø på bakken, å trenå ront forbi e kvide å fine.. Fekk skikkelig julastemning idag.. Litt seint, elle litt tidlig (alt itte som) å få d nå :-)Men d va på tide med litt snø nå syns eg... D einaste problemet e at d antageligt ikkje ligge så lenge.. Imårå har d sikkert regna vekk ijenn sånn som d pleie.. Men me får nyda d så lenge d vare..

Idag har Lillian å eg vært å klatra.. D va knallkjekt.. å imårå ska eg lera vekk någen av mine kunnskaper t någen små speidere.. d blir artigt! Sånn udenom d så har eg brukt både den sista ugå å helgå t å lera meg någen triks i adobe photoshop... d e et utruligt kjekt fotoprogram der me stort sett kan reparera å fiksa på alt på bildene.. d e bare litt avansert å lera seg, men d e utruligt kjekt når du fyst begynne å få d t... Eg e hekta for lenge siden, men d ska jo ikkje så mye t før eg blir hekta på någe.. :-)

6 comments:

Silje Kristensen said...

Hørres kjekt ud. Tenkte eg sko foreslå at du lerte meg någen tips, men d hjelpe vel ikkje d om eg har mac eller?

Lille blå said...

Eg kan godt lera dg någen triks.. men då må du testa om programmet funke på mac fyst, for d vett eg ikkje om d jørr...

Anonymous said...

Hei!Når eg komme hjem kan du godt få ha et lide kurs for meg..Hehe!Her i Oslo e d ca 20cm snø, og minusgrader, blå himmel og sol=) Kan d bli bere..?

Marita said...

så kult då at d e snø heima og! Klatring..å d e kjekt..huske skrapene frå i sommar..d va tiå..ska kanskje ta det der klatrekorte her oppe gjennom forsvaret..di har skikkelig go klatrevegg og treningsmuligheta..ska på aerobik på mandag me forsvarsfruene.. Her e d snø t live nå..i mårå e d skitur..nydelig lysløypå me preparerte spor x2.. nå har eg spist kaga i to tima me ein gjeng soldata i sentrum. Skikkelig koselig! Savne dg! klem

Anonymous said...

Hei! Du må snart oppdatera litt her..hehe!Går d bra der hjemma?Eg har nettopp våre på krik, va så syykt me folk at eg trur bare eg spelte 3 kamper..Men d e jaffal bere enn ingen=)Eg e klar for stavengerkrik om 4 uger!!Blir d weekend i år by the way?

Anonymous said...

Ach so! Eg såg akkorta på skriks.no at d va weekend..typisk akkorat den helgå eg ska ha flyttesjauen min..men men...