23 November 2007

Spelekvell!

Sist helg hadde me pizza- og spelekvell på Bogafjell... Me blei faktisk 12-13 stk utpå kvellen.. D vil sei at me blei litt flerre folk enn d me hadde sitteplass t, så d endte opp med at någen av oss måtte sitta på golvet å spela. Men d funka greit d... I løpet av kvellen va me innom både Mexican Train Game, Bohnanza å Ligretto. D va kjempekoseligt! Me har fonne ud at den greiaste (å billigaste) måden å varma opp et rom på e å invitera masse folk :-)

Sånn ellers så har eg kjypt meg nytt kamera... Canon Ixus 860 IS (ein nyare versjon av d eg hadde før..), som eg selvfølgeligt har testa på mine nærmaste levande skapninga, som for tiå e Valborg å Tarzan :-)

Eg har ikkje fått satt meg så veldigt godt inni kameraet ennå, men d virke bra så langt. D forriga va jo bra, så då må jo dette bare ver bedre :-) Sånn ellers så har me d bra både Tarzan, Valborg å eg :-) Go helg allemann!

6 comments:

Anonymous said...

D hørtes ud som ein kjekke kveld!! Bare gje beskjed neste gång, så komme eg òg=) Og gralla med kamera! E kjekt å knipsa ivei...

Andreas said...

Hørtes koselig ut :) Men gjett hvem som var på Forus idag da? (du kan jo gjette på butikk i samme slengen) Var bare en kjapp tur for å få litt orden på leiligheten, så hadde ikke tid til å treffes... :(

Lille blå said...

Har du vært på IKEA nå i helgå uden å stikka innom?? Eg konne jo bare tatt meg ein "tilfeldige" handletur eg åg :-) Kjørte du sjøl?? Dagstur?? Har du kjøpt elle leie du leilighet??

Andreas said...

Det blei en dagstur med pappa ja:) Leier i kr.sand nå, så skal bli godt å flytte inn. Da er du selvsagt hjertelig velkommen når d måtte være:)

Marita said...

Så kjekt d såg ut som dokke hadde d! Vett du ke?? Eg e ferdig me eksamen nå! Ferie! Så i dag har d våre shopping og julekortlaging...og nå bibelgruppa! Glede meg t å sjå kossen du bur! Komme snart, snart! Klem klem

Anonymous said...

fin pus :)