18 March 2007

Klukk, klukk....

På fredag kjørte eg jem fra jobb med 6 brett med egg å ein liden TV i bilen. Litt av ein kombinasjon tenke dåkke jerna :-) Som dåkke kanskje forstår så e eg veldig glad i egg, men eg e ikkje så glad i egg at eg handle 6 brett på ein gong :-)Grunnen t at eg hadde så mange brett med meg jem denne fredagen e at ein fra jobb hadde fått haua å lass med egg fra ein kompis. Disse eggå sko egentlig ha blitt sendt ud i nordsjøen, men pga någen forsinkelsa så blei d utsatt med et par uger. Dermed blei di for gamle t at di konne sendas ud.. Når kollegaen min fekk di så va di allerede litt for gamle, så di måtte brugas opp relativt fort. Så denne helgå har eg brukt mye tid på kjøkkenet kan du sei... Eg har lagt et par liter is i forskjellige varianta å et par hundre jødekage... Så viss dette hørres fristande ud så vett dåkke korr dåkke ska ta turen :-)







Nordsjøen hadde åg enn del små TV'er som di ikkje ville ha lenger, så d e her denne TV'en komme inn i bilde :-)Kollegaen min fekk altså 6-7 TV'er samen med alle disse eggå... Men d fins grenser for korr mange egg å korr mange TV'er me trenge.. D e jaffal tydelig at me har d altfor godt her i Norge!

2 comments:

Anonymous said...

Jødekager e godt, komme gjerna ein tur eg, hehe!

Anonymous said...

derfor smartiesisoppskriftå ja..!! idag har meg og et par soldata laga nonstoppkringla..d kan anbefalas! Nonstopp, vaniljekrem, sukker og rosine:) d slår an, tru meg:)