29 July 2007

Litt av ein velkomst :-)


Nå har eg vært jemma i ein dag, men eg sko virkeligt ønska at eg fortsatt va i Afrika. Her e der jo bare drittver. D va herligt å komma jem t skikkelige seng, med skikkelige dyna å lide mygg, men eg savne allerede solå, varmen, dyrå å alt d der...
D va veldigt koseligt med velkomsten me fekk på flyplassen igår kvell, men ikkje nok med d så blei eg faktisk ønska velkommen jem av min kjære firmabil åg.. hehe.. Inni bilen stod der løver, tigrer, bjørner, giraffer å mange andre dyr... D såg ganske tøft ud... Eg trodde egentlig at d va Helene å Sara som hadde vært på ferde, men d e faktisk Margunn på jobb som har jort d. Eg tror eg må ha di tøffaste kollegaene som fins...





Viss eg bare konne ha vippa opp taket på firmabilen min så konne bilen min åg blitt brukt som safaribil... Ser dåkke likheten elle?? Godt brukt e ann åg... Passe perfekt neri Afrika.. Tror eg ska sell ann t di... hehe.. Eg hadde ingen bilde av bilen min her å nå, men eg rekne med at di fleste har fått med seg kossen den ser ud.. ikkje så vanskelige å legga merke t.. :-) Ska heller legga inn et bilde når eg har fått tatt et sånn at dåkke kan få se likheten...



Tusen takk for turen folkens! Eg har storkost meg, å hb dåkke åg har jort d. Imårå e d på ann ijenn med jobb! D kan bli hardt, men me får bare hoppa i d... Ha ei fine uga!

4 comments:

Anonymous said...

Bra oppdatering Silje! Ikkje måde på koss du har lagt inn bilder, hehe...Men d e jo alltid kjekt! Nå har eg ein CD t deg me bilder fra Steinar òg:) Bra velkomst du fekk ja, d va jammen kult jort av di...Du får kosa deg på jobben imårå, og takk for turen t deg òg!

Ingrid said...

Heia!
Ser virkelig ud som om du he hat en kongelige ferie! Domt m ikkje fekk treffast før eg måtte reisa, mn d e jo bare å komma t Ås om du trenge en Norske sommerferie m høgt kvikksølv;)
Knib

Lille blå said...

Ja eg må prøva å få tatt meg ein tur i år siden eg ikkje fekk jort d i fjor... Men eg ser dg vel kanskje i kjerkå i bryllupet t Marie (for eg rekne med at du ska der?!)

Anonymous said...

Kul bil...sånn sko du hatt han allti:) kjekt å kommma på besøk t dg, håpe du klare å komma ei helg t oslo og..då ska me kosa oss.. du drive me for tiå då?? du må snart framkalla bilde:) stor klem
(ps.. eg e for fult tebake i bloggverden:))