07 July 2007

Sommarferien e igang :-)

Då va d endeligt ferie på meg åg. I år ska eg ha heile 3 uge i strekk, någe eg ikkje har hatt siden eg begynte å jobba i Virgo. D ska bli herligt... D blir ikkje så mange dagene med ferie her jemma, for på mandag kl. 17.30 forlate eg dette landet, og sette kursen mot Afrika. Då ska nemligt Kine, Rolf Arne og eg t Tanzania. Aina å Steinar reise t Kenya imårå å ska ver der t me alle treffes ijenn på den norske skolen i Kenya, itte ei ugas tid. Totalt ska me ver nesten 3 uge på reisefot.. Me har ikkje lagt så mange planer for ferien ennå, men ett av målå e jaffal SAFARI. Me begynne roligt med et par avslapningsdager med sommer, sol å bading på Zanzibar, så får me se ka me finne på ittekvert.

Pusen min, som nå har fått navnet Tarzan, ska åg på ferie snart, men han ska ikkje lenger enn t Bogafjell, der Helene å Sara ska passa på ann mens eg e vekke... Sååååå stor har "eg" blitt siden sist dåkke såg meg :-)

Åsså har "eg" lert å vaska meg litt nå!

Se så lange tunga "eg" har fått...


Go sommarferie alle blogglesere, så snax me plutseligt!

3 comments:

Anonymous said...

Ja Tarzan har blitt rektigt så store...og søde! Ska bli digg me litt tur nå, kjenne eg e klar som et egg for å komma meg ner t d røda landet...Me snakkes der nere!

Andreas said...

Dere må ha god tur! Ikke ta med dere altfor mange sykdommer hjem. Og veldig søt katt forresten :)

Silje Kristensen said...

Hei pa deg. Koss e afrika? Kose du deg på tur? Va i alle fall perfekt timing å reisa på for her regne det rett og slett konstant, og det e ikkje akkurat troperegn!!!
Klemklem