18 May 2008

Gratulerer med dagen!

Ja, vi elsker dette landet,
som det stiger frem,
furet, værbitt over vannet,
med de tusen hjem,
- elsker, elsker det, og tenker
på vår far og mor
og den saganatt som senker
drømme på vår jord.

Gratulerer med dagen igår alle samen! Hb dåkke hadde ein fin dag. Sjøl brukte eg dagen på:
- Frokost med KRIK på Grannes
- Såg på løgnastoget på Ganddal
- jekk i tog (elle sprang, hinka o.l.) med KRIK i Stavanger
- kjørte tur-retur sandnes/stavanger enn del gonge
- spelte krokket på Grannes
- såg film hos Øystein

Ha ei fortsatt fine helg!

4 comments:

Marita said...

såg ut så ein bra 17.mai:) mange plana t sommaren då? komme snart heim eg:)klem

Lille blå said...

Eg har faktisk ingen plana for sommaren foreløpigt. Har du? Plana for lørdagen som komme då? Eg komme ein tur t Oslo i helgå ser du.. Magne å Ranveig har fått ei lidå jenta som eg ska opp å se :-)

Aina og Steinar said...

Har di! Så koseligt! D går visst fort onna i familien din, hehe. Me snakkes!

Silje Kristensen said...

Grattis igjen. Jammen får du det travelt med alle niesene som poppe ut. Fira jenter og... Kan de ikkje gutter någen av de brødrene dine? Hehe... Me snakkes i mårå =)