20 May 2008

Gratulerer

På søndag 18. mai fekk Magne og Ranveig ei nyyyyydelige, lidå prinsessa, å eg blei tante ijenn t jente nr. 4.. Liga stas kver gong.. bare litt kjedelig at eg må reisa heilt t oslo for å se na.. ikkje alltid liga lett å komma seg der når flyplassane stenges pga streik :-) Men me ska nok klara å ordna någe.. GRATULERER som foreldre begge to! Glede meg kjempemasse t å se na!

Ellers vil eg åg benytta sjansen t å GRATULERA Aina og Steinar med forlovelsen 17. mai! Kjempekjekt! Glede meg t bryllup :-)

Eg vil åg GRATULERA Jonas Dale så masse med dagen idag! Hb du har hatt ein fine dag!
Dette va den store gratulasjonsdagen :-) Ha ei ellers fine uga vidare!

3 comments:

Aina og Steinar said...

hihi, takk...
Du har fått deg mange tant'unger nå!! Komme på løpende bånd... Kos deg i Oslo:)

Marita said...

herlige onge:)gratulerer:)kos dg i oslo:)me snakkes plutselig

Unknown said...

skjerpings silje! her trengs det oppdatering snart!;)