27 April 2008

Travel helg!

Nå har eg snart slått min egen rekord når d jelle kjappe oppdateringa her på bloggen :-) Henge dåkke med elle? Syns nesten at eg har vært litt flink...

Kort oppdatert så har eg brukt denne helgå på dette:

- Henta Silje med flyttelass i Bergen. Hu tog t fornuft t slutt å flytta tebage t Stavanger :-) Velkommen jem ijenn!
- Vært i barnadåp t Rebekka. Gratulerer med dagen Rebekka (med familie).

Mens eg som vanligt har vært litt ront forbi, så har Kine å Valborg spandert sine dyrebare kroner på å ta et salsakurs her i Stavanger. Så viss der e någen som e gira på å dansa salsa så e der to danseløver klar her :-) Ellers står alt bare bra t med storfamilien på Hoddeland :-)


Ha ei super uga kjære blogglesere!

5 comments:

Anonymous said...

Veldig bra familiebilde på slutten der! hehe...

Aina

Unknown said...

ska sei du har våre flinke te å oppdatere i det siste,lite å gjer på jobb eller?:)appropos salsa,så e jo eg en rev på sånne cubanske hoftevrikk! de konne jo tatt et kurs sjå meg heller!;)

Silje Kristensen said...

Bra smag når d gjelde bilder! Du e flinke å ppdatera, men det spørs koss d ska gå med min oppdatering. Du e jo min stysste fan og nå trenge du ikkje få med deg ting øve blog'en lengre. Hehe =)

Lille blå said...

Roger: Valborg å Kine komme jerna på kurs for viderekomne hos dg.. ka tid passe d?? :-)

Silje: Kanskje me snart må starta ein blogg isamen :-) Behold heller bloggen framfor fjesbogå seie bare eg :-) Kossen va din fyste dag på jobb?? Hørte du fekk sagt hei å hade t Valborg...

Silje Kristensen said...

Ja, Valborg kom litt for seint! Hehe...gjekk fint på jobb. Ein rolige start nesten uten pasienter =)