27 December 2006

Fotolek med broderen!







7 comments:

Anonymous said...

Synes ikke det her ble så værst bilder eg. e ganske fotogen altså. Litt skada etter sykkelulykka. Fått en liten trøkk i trynet, men det må enn tåle.

Hlsen Bjørnen

Anonymous said...

Hehe, ser jo mesten ikkje kem så e kem:D Festligt... Kos deg i Trondheim og i bryllup!!

Andreas said...

Her lukter det Mac... sorry, det va nerden i meg;)
Men ganske fine bilder da :D

Silje Kristensen said...

Nei, Andreas då. Eg skulle jo t å imponera med mine mac / nerdekunnskaper, men der kom du meg i forkjøpet. Hehe

Lille blå said...

Eg må sei d at mac e ein fine ting altså... Sko jerna hatt ein sjøl åg, men eg fekk stasjonær pc t jul så eg ska ikkje klaga :-) Sidde her i stuå t Inger-Kristin nå.. ikkje så mye å finna på når der ikkje e snø.. men men... glede meg t lørdag jaffal!

Marita said...

Så søte dokke e...akkurat sånn så dokke såg ut når dokke va små:) å, d va tie d:) hehe... :)

Silje Kristensen said...

Fekk du stasjonær t jul du? D hørtes ut som ei lidå bortskjemt jenta ja ;o)