16 December 2006

Trist dag for Lillian!

Idag starta eg dagen tidlig. Eg stod opp i 8-tiå for å bli med ei på jobb på jazzercise, någe som va ganske hardt itte å ha lagt seg bare 5 tima tidligare... men d jekk d åg. Treningå va ganske festlige, men d va ikkje alltid liga lett å henga med på alle øvelsane... D jore d ikkje akkorat bedre av at eg stod på siå av ei som absolutt ikkje fulgte rytmen i d heila tatt... hu trampa å bevegte seg skikkelig i utakt... Men eg e veldigt imponert øve alle dei flinke damene som står opp for å bli med på treningstimen så tidlig på morningen...



Itte denne treningstimen reiste eg rett jem å bytta t arbeidsbilen, før eg suste vidare inn t Stavanger for å jørr ein god gjerning. Eg sko nemligt sleba Lillian sin bil t Knoksen... Mazdaen min har ingen tilhengerkrok, å då blir d litt vanskeligt å sleba någen med ein gong. Så derfor måtte eg bruga arbeidsbilen min. Men d hadde eg egentlig ikkje trengt, for når eg endeligt hadde komt meg inn t Lillian, så starta bilen hennas uden problem. Eg tror jammen meg at han forstod at d nærma seg slutten for ann... Så derfor blei d litt ekstra trist for Lillian som måtte kvitta seg med sin kjære volvo. Men bilen hennas blei nå 21 år, så den har jo sveve ei goe stonn kan du sei.. Bare litt kjedelig at eg ikkje fekk prøvd å slebe na :-)



Bilen hennas hadde stått ubrukt i drøye to uger, å på den tiå så hadde sedene inni bilen rett å slett mygla... Eg har aldri sitt någe lignande før.. d va ganske festligt! D seie jo litt om korr fuktigt der må ha vært inni bilen.. Men nå har Lillian kjøpt seg ein nye bil som hu antageligt ska henta når hu e jemma i juleferien. Så då komme hu kanskje tebage med ein rød renault varebil/pizzabil.. Tror hu komme t å få mye glede av å ha ein litt nyare bil!

4 comments:

Anonymous said...

Hei! Tenkte eg måtte benytta meg av anledningen t å sei gralla me nye blogg=)hehe. Nå reise snart Marie, Bjarte, far og meg t Sirdal for å hogga julatre=) Eg km jem igår kl.1 om nåttå.hehe. Jaja, god helg! så snakkes me nok neste uga=) Kati va d nå igjen du reiste t Trondheim?

Lillian said...

Ikkje verst å få bilen min på nett. Verte nesten litt sentimental når eg ser han. Den hadde no sin sjarm...Men, det verte no ikkje så verst med nye raude bil heller. Takk for hjelpa!
Stilig blog forresten;)

Lille blå said...

Eg reise 3. juledag... så me får prøva å finna på någe udi neste uga, før eg stikke!

Unknown said...

Heisan! Lige bloggå di eg..du e flink t å oppdatera:) må og prøva å få meg/oss sånt slideshow! Jaja..nå ska eg lesa livssyn, spisa middag, baka og så på jobb( fra 14-22.15!) og så sova..trur eg...jaja..me ser i alle fall i mårå!Klem