25 December 2006

Julen 2006



GO JUL ALLE SAMEN!

3 comments:

Anonymous said...

Såg koseligt ud=)Me hadde d åg kjekt. Nå ska me t farmor..

Unknown said...

Så koselige bilde då! Sara og Helene hadde jammen blitt store, såg di så vidt i kjerkå fyste dag, men ikkje skikkelig! Glede meg t å se fleire bilde! Ståvå såg litt forandra ut..og forresten eg fant ein sang frå barndommen, så viss du har lyst på han..så kan du kanskje ta sjansen..hehe... Men men, kos dg i trondheim! vente full rapport:)

Lille blå said...

Nå sitte eg her i oppdal... uten snø, bare masse regn.. kjedeligt! Men ikkje någe å jørr med d... Stuå vår e veldigt forandra ja... å absolutt ikkje ferdige :-) Eg tar veldig jerna imod sanga fra barndommen marita! Bare send meg ein meil du med forslag :-) Någen som har fått med seg brannen på randaberg 1. juledag?? Bare for å ha nevnt d så e d altså mine søskenbarn.. heilt sykt... stakkars folk!